Struntprat.

Igår var det en regnig dag, så jag passade på att baka lite. Blev chocolate chip cookies, från ett äkta amerikanskt recept, inte våra svenska skitrecept. Dom blev asgoda och dom ser ut som riktiga cookies. Skulle ta en bild, men jag orkade inte.

Jobb imorgon, kan knappt bärga mig.

Om någon har något tips vad man kan sätta på väggen istället för tavlor, vill jag veta! Har inga idéer på vad jag kan googla på. Hmm...

Har några filmtips till er nu i höstmörkret:
Mirrors
(rysare), Kiefer Sutherland i huvudrollen, handlar om en f.d polis som börjar arbeta som vakt för en nedbrunnen galleria, men något stämmer inte med speglarna där inne...
The Strangers (rysare, baserad på verkliga händelser), Liv Tyler i en av huvudrollerna, handlar om ett par som lånar svärfars stuga, men får oväntat besök kl. 4 på morgonen. Ruggigt läskig!
The Darjeeling Limited (komedi), Owen Wilson, Adrien Brody och Jason Schwartsman i huvudrollerna. Handlar om tre bröder som försöker hitta tillbaka till varandra under en s.k "spirit-trip" i Indien. Förvänta er inte en massa skratt, den är liksom skön mest.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-10-18 23:52:48

Sök Volbeat på youtube, de är sååå bra =) Kram!


Publiceras ej