Sova.

Filmtips:

Definitely, Maybe (drama/komedi). En feel-good-film, med Ryan Reynolds i huvudrollen. Handlar om en dotter som vill höra pappans historia om hur han träffade hennes mamma och hur dom kom så långt att dom nu ska skiljas. En mysig och bra film, som utspelar sig under 90-talet.

Inget direkt spännande som hänt. Cristoffer på jobbet har sagt upp sig och ska flytta till Norge och jobba där. Det är tråkigt att han ska sluta, men jag förstår honom.
Annars då? Trött som fasiken, ska nog lägga mig och sova.


Här är en skrämmande bild på mig och Patrik, ser ni likheten?

Kommentarer

Postat av: Tea

Publicerad 2008-10-19 15:26:21

Haha, ja munnen, ögonen och näsan känner jag igen iaf ;) Har inte haft nån tenta än, men det lär ju inte gå så bra. Försöker säga åt mig själv att plugga hela tiden men jag vill inte lyssna.. Hoppas att du kommer bort från Siba snart!! Vill inte att du ska vara nere pga ett jobb!! Puss

Postat av: Helly

Publicerad 2008-10-19 20:13:59

Scary... och weird..

Postat av: cisi

Publicerad 2008-10-21 22:23:08

Jag vet inte Sofie! Jag har nog inte tänkt så långt? :D Dom går vel på 349:- hos er? Nä men jag hör av mig nästa gång jag ska köpa något då ;) Så vi får surra lite vid kassan :D Hahah!

Postat av: Moderkaka

Publicerad 2008-10-22 14:40:38

Han ser verkligen ut som Henrik S otäckt



Moder din

Postat av: cisi

Publicerad 2008-10-24 00:02:39

hej jag ha skrivit till dig på bdb redan, men vet inte vart du läser först så jag upprepar mig här annars. :D



Är ni behov av vita dvd fodral ?:D tänkte köpa, hittade på blocket. Men var i gbg och då blir frakten dyr tydligen :P Killen ville tydligen verkligen bli av med dem. 150 kr för 100 st. Och frakten låg då på 265 kr. Då kunde vi dela på 200 st kanske =P aja :D


Publiceras ej