Not shaken nor stirred.

Idag, om några timmar ska pappa komma och hjälpa mig med bilen, får se om vi lyckas något vidare. Sen ska jag följa med Angie till stan och växla pengar till våran kommande London-resa. Längtar som ett as.
På jobbet har vi fått in ett demo på en massagematta som man spänner fast på exempelvis en skrivbordstol, den är inte lite skön att sitta i om man säger så. Vi lär dock inte få behålla den särskilt länge om jag känner Siba rätt. Men, men... Jag njuter så länge den finns där.

Ska träffa Tea på Onsdag, ska bli superkul. Var ett tag sen nu, men det är så skönt att hon bor hemma nu, så man får träffas när man vill och har tid. Vi ska traska lite på staden och fika lite. Kanske dricker jag min första kaffe på café?!

Var på nya Bond-filmen i torsdags, Quantum of Solace. Den var jättebra och sjukt snygg, tyvärr måste jag varna alla gamla Bond-fans att han inte säger "My name is Bond, James Bond" och heller inga gadgets eller "shaken not stirred". Personligen har jag aldrig gillat Bond-filmerna, men dom två nya är bara hur grymma som helst. Satt, dom är perfekta för er som gillar action rätt igenom och det är ingen dålig action.

Tack för mig!

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2008-11-12 19:11:26

Vad äre för konstigt med d? käkar ba frulle i köket, annars äter vi i v-rummet har ju matsalsmöbel där...

Postat av: H

Publicerad 2008-11-13 08:47:22

Jamen vi är juh lite fin i kanten av oss så vi sitter i v-rummet jämnt å käkar vi :) hehe...


Publiceras ej