Hamsterhjulet...

Vilken skitledighet! Har inte gjort ett skit idag. Legat i sängen hela dagen och halvsovit, ville fara på IKEA en sväng, men Patrik vägrade. Måste börja julhandla lite till lägenheten, tänkte att det hade varit perfekt idag, men icke. Så nu ska jag försöka komma på nåt att äta och sen försöka sova, för att sedan kliva upp och jobba, yeei! Fan vilket underbart roligt liv jag har alltså. Ugh!

Har iaf fått reda på dom viktiga datumen nu, så nu behöver jag inte fundera på det längre.

Såg en bra film igår, Burn After Reading. En komedi/crime-film, med Brad Pitt och George Clooney bl.a. Den handlar om ingenting och är riktigt rolig. Se den!


Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-11-17 16:24:06

Haha, jag såg också burn after reading häromdan. Brad Pitt is the shit! "your sensitive shit", haha

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-17 20:48:25

jahaja! Precis då morsan och dem va där och lämna tillbaka teven på siba =D haha! och i fredags var vi där och köpte en hårfön :) stamkunderna!

Tvn flimmrade grönt, därför vi lämnade in den.. :D så nu har vi en kass låneteve som låter som en fjärt lite då och då! haha =)

Postat av: Cissi

Publicerad 2008-11-17 20:48:53

det var jag som skickade nyss =D


Publiceras ej