Grattis Obama!

Okej, klagomål på min uppdatering. Jajaja, jag har inte orkat och heller inte känt någon motivation till att skriva, där är anledningen.

Vad har hänt? Upptäckte ett till fel med bilen. Låset på förarsidan är sönder typ. Pappa ska hjälpa mig fixa det, får se om vi lyckas. Annars får jag väl bara vänta ut vintern och hoppas det går till sig när det blir varmare...kul!
Annars då? Har fått små taggar fulla händerna pga att jag köpte små kaktusar som jag planterade om i små krukor. Det är inte enkelt att plantera om en kaktus, believe you me.
Mer då, Angen och Micke ska bli föräldrar! Stort grattis till dom! 

Vad gjorde jag under Halloween då? Ja, ingenting faktiskt, men dagen efter såg jag The Wicker Man för att kompensera. Den var bra, Nicholas Cage i huvudrollen. Se den, thriller.

Det var ungefär det som hänt sedan sisten. Nu är jag ledig två dagar, så det blir kanske bio imorgon om jag har tur.
Hejdå!


Nu kanske det blir en liten förbättring iaf. Grattis Obama!

Kommentarer

Postat av: Angen

Publicerad 2008-11-06 07:55:33

låter underbart, vi kikar nån helg då som passar =)

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-11-07 23:41:18

Och äntligen var Lars borta... ;)

Postat av: Helly

Publicerad 2008-11-08 15:46:06

Nu har jag hittat laddaren!!! :) men ni får gärna komma förbi å kolla ändå! :)

Postat av: Helly

Publicerad 2008-11-09 10:41:40

Kom förbi en sväng nu på förmiddan då!! :) ha ju möten å skit hela veckan :(

Postat av: H

Publicerad 2008-11-09 14:04:46

Hörde att du jobba idag, men till helgen kan ni väl komma å umgås lite? :)

Postat av: Helly

Publicerad 2008-11-09 14:38:35

Ska iväg till Jonkens far å gratta på em... så kom till helgen ni! :)


Publiceras ej