Sjukt dåligt humör!

ÅH SUCK! Idag är en sån där skitdag! Bara dåliga saker händer, blir så trött. Imorse skällde jag ut en tant från ungdomsmottagningen för att dom förstör mitt liv och jag tyckte hon borde veta det. Ska bara förnya ett recept på p-piller som jag har haft samma i 5 år nu. Men näeee, det ska strulas och det ska dröjas innan man kan få det där sketna jäkla receptet utskrivet. Man MÅSTE träffa dom personligen för att dom vill ju såklart kolla mitt blodtryck, min vikt och inte att förglömma om jag har samma pojkvän som förut. JA, JA och åter JAAAA! Två månader har det tagit för dom att ge mig en tid jag kan komma på, och hurni... det är mitt fel också, påstår dom, eftersom jag har ett jobb. Glömde bort att man måste vara arbetslös om man ska gå på ungdomsmottagningen. Aaaaah, nu har ni inte hört hela historien...men jag orkar inte prata något mer om skiten. Dom är dum i huvudet, så mycket vet jag.

Sen skulle jag och Patrik på bio på lördag...men det sket sig ju också. Första lediga helgen på tre veckor. Ugh. Ja, jag är inte bitter, no sir.

Snart ska jag hem och vara på sjukt dåligt humör...kul liiiiiiv!
HEJ DÅ!

Kommentarer

Postat av: helly

Publicerad 2008-05-13 17:44:06

Ähhh, strul på jobbet som vanligt... Blääää... näää, ska vi ta å öppna nåt eget kanske? ;)


Publiceras ej