När tar det slut?

Mycket skit som händer nu världen över. Alla mördade barn, psycho-pappan, kina-katastrofen...och så Algot. Konstigt det är när någon man känt dör på ett mystiskt sätt. Nästan hela min klass kände Algot när vi gick i skolan. Han brukade hänga bland esteterna rätt ofta, blev en hel del partajande också. Jag tror att alla som var bekant med honom känner sig lite chockade. Man är inte beredd på att veta vem personen är som blivit mördad eller liknande när man slår upp Aftonbladet eller Sundsvallan direkt. Det brukar alltid vara så långt bort eller så. Sjukt. Vila i frid Algot.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-05-16 17:32:22

Ja, hur kul vore det att se mig sitta och erkänna att jag snattat lakritspulver för 1 kr när jag var typ 6 år. Som jag sedan hällde bort för det smakade illa pga mitt dåliga samvete och sedan lämnade jag 10 kr i kassan som kompensation då jag fått pengar (la dem där i smyg och sprang ut)... Nej, tur det finns idioter som kan underhålla oss, hihi! =)


Publiceras ej