Krogkvällen.

Tjabba!

Utgången blev mer än lyckad kan jag säga. Hade skitkul och blev inte ens bakis dagen efter, men var lite trött då. Vi kom trots allt hem kl 5 på morgonen. Vi var hos Angelica på middag (supergott, ryggbiff med klyftpotatis och någon mangosås jag inte minns vad den hette), drack massa gott, sjöng lite singstar och knäppte världens fulaste bilder. Haha. Sedan in på Avvan, fick inte ens visa leg!? Det var lite folk på Aveny, antagligen för att en del va på Roddan och resten på Stadshuset, men men. Dansade och drack någon drink. Gick väl hem när dom stängde. Jag, Issa, Angelica drog på Subway och käkade, våra fötter var i princip döda. Mötte Pernilla där, hon hade missat bussen och vi skulle åka med Jonas hem satt. Vi satt på Navet och väntade på Jonas i kanske en timme, då en äcklig turk kom fram och började jiddra om att han ville skjutsa hem oss. Aldrig i livet, nåt har man ju lärt sig av mamma. Han fortsatte jiddra, frågade om vi hade pojkvänner och alla vi har ju det och det sa vi, men han kunde knylla oss bättre och längre sa han. Jag sa att det trodde jag inte för att våra killar har kanske världens största kukar (hahaha, vilket nästan stämmer också), men iaf... Efter många om och men slutade det med att turken med lipen i halsen sa att "Jag har aldrig haft en tjej, jag har aldrig knyllat OCH jag har inte ens rynkat". Han gick sedan ledset iväg till nästa tjejgäng en bit bort. Hahaha, vilken dåre! Vi kom hem safe iaf. Patrik hade förberett med en hink ifall jag skulle vara dålig, men jag mådde prima jag. Haha. Lyckat!

Ska iaf springa vårruset imorgon tror jag det är. Det blir spännande! Lär väl förstöra allt för Pernilla, "Pernilla! Vänta! Jag pallar inte, jag tror jag håller på att kvävas!" Eller något i den stilen. Suck.

Aja, ha en bra dag.
/S.

Kommentarer

Postat av: Issa

Publicerad 2008-05-27 11:17:28

Hahaha! ASG! Det är inte lätt om man varken knyllat eller rynkat. Jag låg i sängen och vågade inte röra på mig när jag berättade det där för Micke. Men det gååår inte att låta bli att skratta! Och våra mobilsvarsinspelningar... ojojoj. Jag hade suttit i säkert fem minuter och svamlat om jag-vet-inte-vad.

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-05-27 18:08:59

jag jobbar på förskola och hemtjänsten!! ;)

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-05-27 19:17:40

Att någon har en tjej betyder inte automatiskt att den kan "få upp den" :) Kanske är tack vare hans nerdrogade tillstånd som någon vågar vara med honom...


Publiceras ej