Våndas och dilemman.

Ja, gott folk. Här sitter jag i min ensamhet, Patrik är i Stockholm och jobbar igen. Det är bra att han tjänar lite pengar, hur ska han annars kunna skämma bort mig? Haha, ibland är man förjävla kul. Jag har nyss druckit en smoothie som Hella tipsade om i sin blogg. MUMS! Så, nu är jag nyttig igen. Under påsk blev det en del godis-ätande.

Men till mitt dilemma, jag ska till SYO'n imorgon igen och då ska jag i princip ha bestämt vad jag ska plugga, men jag vet fortfarande inte vad. Det är ju skitsvårt och veta vad man vill bli bara sådär hux flux (okej, jag har haft 3 år på mig.), men jag har bestämt att det blir till hösten jag ska börja plugga. Nu får det vara slut med att lida varje gång man går på jobbet, jag vill vakna upp och vilja gå på jobbet. Om jag ska vara ärlig mår jag lite psykiskt dåligt av att vara där, jag vill mest spy på det där arbetet så fort jag vaknar av väckarklockan. Ugh! Så det är dags att ta tag i mitt liv nu. Ska glo lite mer i alla kataloger om skolor och utbildningar. Finns ju mycket distans också, men jag är så dålig på att hitta dom utbildningarna. Hjälp!

Ledig två dagar nu också, ska försöka röja upp i hemmet då. Jag har målat badrumsskåpet idag efter jobbet.
Ska nog ringa karln min och se om han kom saftly fram.

Herrå!

Kommentarer

Postat av: Helly

Publicerad 2008-03-24 20:49:06

Tjeniz! jaaa, visst ä den smarrig? :)
Jobbig å komma på vad man vill bli när man blir stor!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-03-24 21:17:29

Hallå! Han sa ungefär som jag trodde, men man känner sig lite mer motiverad nu iaf. Vad ska du plugga? Hur trivs du i nya lägenheten?


Publiceras ej