Relaxxaa.

Här står jag på jobbet och kan knappt hålla ögonen öppna, vet inte varför, jag har ju faktiskt sovit mer än 8 timmar i natt.

Igår efter jobbet vart det en kanonkväll! Patrik har ju äntligen kommit hem igen, så jag och Pat gick över till Lill-Erik och Perny för att bada jacuzzi och bastu i deras nya relaxrum. Sjukt bra relaxrum, det fanns tv, bord och fotöljer, bastu, jacuzzi och en sån där massage dusch. Vi hade köpt med oss massa gotta också för att fullända våran relaxkväl. Jag hade med mig ölkorv, trocca och cheezeballz..muuumms! Patrik hade köpt brännvinsost (haha, smaka surstjärt!), rökt sidfläsk och bärs. Så där satt vi alla fyra och njöt i bubblet med American Pie2 på tv'n. Fulländat!

Jag har kommit på vad jag vill hålla på med nu iaf, men verka inte som om det finns någon utbildning så långt ögat kan nå. Just typiskt!

Thats all for now folks!
/S.

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-03-28 13:03:00

Japp typ, det står till o med på hokiförpackningen att det är ett bra komplement ;)
Vad har du kommit på att du vill bli då??


Publiceras ej