Money, money, moooneeey...MONEEEY!

Nu har iaf Patrik sålt sin lägenhet och tjänat en liten kova på 43000kr, MEN 33835kr är MINAAAA! MOAHAAHAA! I'm rich bitch! Jag tänkte att jag skulle fortsätta spara och bli millionär. Det kan gå. Hehe. Sedan förtidspansionera mig.

image47


Jag har tränat ikväll, spinning. Det gick kanonbra som vanligt, fast det var två veckor sen sist, har varit sjuk och flyttat, så tiden har inte riktigt räckt till. Nu kan jag äntligen börja träna regelbundet igen, men det bästa är att jag inte gått upp någonting alls fast jag inte tränat. Jag som tyckt att jag fuskat lite då och då också. Fast när jag säger fuska har jag inte svullat om det är det ni tror, näe jag har bara ätit nåra Turkisk Peppar-karameller som även räckt två helger i rad (dom är inte slut än). Sedan åt jag en hamburgare från Inez i måndags för att vi inte hade tid att äta något eftersom vi höll på med flytten. Aaa, det var väl mitt fusk. Hehe. Gått rätt bra ändå. Just ja, en Twix på jobbet också, då vart jag faktiskt riktigt besviken på mig själv, men chefen "bjöd".

Snart fyller Patrik år också, 26 bast. Jag ska fara och köpa presenterna på onsdag med Angelica. Vet redan vad jag ska köpa satt. Blir king det! Ska även köpa en matta till köket, en olivgrön som kostar 149kr på Rusta. Hehe. Bra grejer där.

Nä, nu ska jag lägga mig och kolla på lite American Idol, och invänta John Blund... Ska jobba imorgon (urk).
G'natt å Sovgott!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-03-03 13:05:19

Du är för hård Sofie =)

Postat av: Helly

Publicerad 2008-03-10 12:00:08

Nämen.... nu får du ta å skärpa dig! skriv nåt! du som skrev SÅ ofta! ;) hehe....
Kolla in fin bilderna som jag har lagt ut! :)

Postat av: Tina

Publicerad 2008-03-10 13:18:03

varför får du 33835kr av 43 000? har ni börjat få till det i lägenheten? börja köra spinning på ego vettja, jag kom nyss därifrån ;D vart kör du förresten?


Publiceras ej