What a night.

Personalfest igår. Det var fotboll och massa gap, sen sjung vi singstar och spela rockband. Rockband var jättekul, men svårt. Cristoffer som hade festen däckade efter att hans flickvän hällt ett glas rödvin över honom, haha! Johnny och Jennifer är tillsammans, så alla våra misstankar har inte varit förgäves. Jörgen blev förbannad och åkte hem och klockan 12 blev vi utkörda av Stoffes flickvän. Jag, Angelica, Rebecca och Robin går ner i regnet pga att taxin vägrade svara! Ringde Jonas också, men honom väckte jag nog. Hehe, förlåt Jonas! Ville bara kolla om du jobbade. Robin och Rebecca gick hem och jag, Mattias och Angelica bestämde att vi skulle på krogen, men Mattias kom inte in så dom ville gå och äta istället. Inte jag, jag gick på Oscars och mötte upp Stanislav istället och han bjussade på två drinkar, men han lyckades på något vis knappt betala för dom. Haha, ibland ska man ha tur också. Sedan vid tre skulle vi möta upp Pernilla, men hon svarade inte telefonen, hennes polare hade lämnat henne på Primero med någon snubbe som heter Emil. Jag ringde och berättade för LillErik att Pernilla var borta, så han kom in och hämtade mig och Stanislav så vi kunde fara och leta henne. Vi åkte omkring i kanske en timme utan att hitta henne, jag pratade med hennes polare hela tiden utan att hitta henne. Jag och Stanislav gick t o m våldtäckstunneln för att kolla om hon var där! Klockan 6 får jag ett sms om att hon glömt tiden och sover hos hennes polare!?!?!?!?! Jag och Erik har oroat oss som idioter, trott att det hänt något. Näe, jag vill iaf ha en förklaring!

Galen kväll!

Kommentarer


Publiceras ej