Födelsedag.

På önskelistan fick jag precis allt utom det jag önskade mest faktiskt, overheaden. Men jag är grymt nöjd iaf.

Önskelista
Ny parfym, DKNY Be Delicious ---> Av mina mostrar å morfar.
En overhead (finns på kontorsvaruhuset i stan bl.a)
Hålslagare ---> Av mamma.
Två hängande ljuslycktor att ha i v-rums fönstret helst från Indiska ---> Av mina kusiner.
Harry Potter boxen med blu-rayfilmer ---> Av Patrik <3.
Harry Potter böckerna alla utom halvblodsprinsen ---> Fick ett "presentkort" (två mjukisdjur enhörningar) av Pernilla och Erik, ska byta in dom på Akademibokhandeln till en valfri Harry Potterbok!
Presentkort på Indiska, Boom och Ikea ---> Indiska av svärmor och André och Boom av mina mostrar plus morfar.

Utöver det fick jag av:
Patrik: Frisörkappa, bakisbrustabletter och en borste att borsta bort hår i nacken när jag klipper honom.
Mamma: Ett malätet förkläde som tillhört min gammelmorfar <3, skitfina cocktailglas från Indiska, rosa orkidé och 500kr.
Helene och Jonas: Ett jättefint kakfat på fot, bild kommer sen.
Stanislav: Te och chokladpraliner, lite vardagslyx sådär, det uppskattas!
Erik och Pernilla: Hockeypulver <3!
Angelica: Värsta fina kryddhyllan, som jag har sökt!
Bella och Niska: Bacardiflarra, hehe!
Svärmor och André: En flug/getingdödare från indiska, jättefin, bild kommer.
Farmor: Kroppkakor.
Mostrarna och Morfar: En jättefin blombukett.

Om jag glömt något kommer det i nästa inlägg tillsammans med bilder. Tyvärr glömde jag fota den fina tårtan jag gjorde.
Fikat uppskattades av alla, både jag och Patrik fick massor med beröm över våra bakverk!

Tack alla som kom och tack alla för gratulationerna!
/S.

Kommentarer


Publiceras ej