Trött och sliten.

Idag slutar jag kl 14.00, skönt. Då hinner jag njuta lite av sommarvärmen som råder utanför Sibas portar. Jag börjar bli sjuk också, vad är jag uppe i nu.. 14:e gången i år. SUCK! Det river sådär skönt i halsen hela tiden, man vill bara hosta sönder hela strupen tills blodet sprutar.
Helgen har varit jobbig, jag har varit supertrött varje dag, inte så konstigt då jag jobbar varenda dag känns det som. Vi har ätit skräpmat varje dag, så nu är jag ruinerad. Blir inge mer sånt den här månaden om jag ska kunna överleva. Jag behöver distans, lite alonetime känner jag. Imorgon är jag ledig, då blir det nog bara att sitta ensam och njuta lite av tystnaden. Ja, Patrik bor ju med mig, men han pysslar alltid på med något satt. Men jag är bara så trött just nu, skulle vara skönt att inte göra något speciellt varje dag. Jag kommer igen... Om några dagar.

Tills dess, ha en bra dag!
/S.

Kommentarer


Publiceras ej