Utmanad av Helldorfan.

Ännu en utmaning...

Lite onödig fakta om mig!


Namn-
  Jennie Elisabeth Sofie Åhlberg
Ögonfärg- Gröna
Hårfärg - Blond
Högerhänt/vänster - Vänster
Stjärntecken - Tvilling
Skostorlek - 37
Är dina föräldrar skilda - Ja
Sport - Spelar ingen, men vissa är väl skoj.
Helgdag - Fredag och Lördag
Årstid -  Sommar!


HAR DU NÅGONSIN...

Varit kär - Ja, i Patrik...värsta mycket!
Blivit dissad - Säkert...jag är väl ingen direkt babe.
Skolkat - Japp
Sovit utomhus - Jag och Pat har tältat på diverse ställen, om det gills.
Använt droger - Näe, never...ja förutom alkohol, om det räknas?
Retats - Alltid med lillebrorsan.


THIS OR THAT...
Pepsi/cola - 
Cola!
Jordgubbar/blåbär - Blåbär
Kött/veg - Kött
Tv/film - Båda!! Jag älskar film och serier.
Gitarr/trummor - Trummor, spelade det när jag var liten t o m.
Adidas/nike - Adidias.
Kinesiskt/mexikanst- Kina!!
Mtv/vh1 - Mtv


SENAST DU...

Skrattade - Igår antar jag, men i lördags skrattade jag från hjärtat.
Grät - Tro det var till Ps. I love you, se den filmen!!!
Filmen du såg senast - Igår såg jag en film som heter Pathology, sjuk film.
Tuggade tuggummi - Igår
Drog ett skämt - Öhm, jag skämtar alltid, men jag drar oftast inga skämt så eller.
Sjöng en sång - Sjunger gör jag hela tiden, men en hel sång är oftast om jag spelar singstar.


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN...
Ätit müsli -
Nääe.
Rökt - Sånt pysslar jag inte med, no thanks.
Tagit droger - Näe.
Kysst någon - Aaaa.. Min lover.
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - Varje natt!
Bakat -  Inte denna månad tror jag, förra månaden blev det en hel del, Patrik bakar rätt mycket just nu dock.

I think I'm gonna utmana Stanislav, Ejkla och Tiniwini

Kommentarer


Publiceras ej