Why so serious?

Idag har vi åkt lite båt, till Gistaholmarna. Det var supervarmt i vattnet där och kul att åka båt. Det var ett par år sedan jag åkte båt senast. Tro det var när mamma var frisk, så typ 3-4 år sen minst.
Sedan grillade vi med Micke här utanför vårat hus, sjukt gott med grillat! Efter det tog vi min bil till stan och plockade upp Angen och drog till bion för att se The Dark Knight (för er som inte vet, Batman!). Jag kan säga, utan att överdriva, att det är ta mig fan den bästa film jag sett på evigheter! Man kan säga att Heath Ledger dog när han var som bäst iaf, han lär bli lite av en legend efter den filmen. Shit alltså! Det är nu man kommer sakna honom. Christian Bale är klockren som vanligt i Batman-suite. Han är en av mina favorit-skådisar så jag har väl höga förväntningar på honom always. Älskar honom som deffad hårdig, även som anoreximager i The Machinist, eller som JumJum i Mio Min Mio, men inte att förglömma American Psycho. Damn!


Kommentarer


Publiceras ej