Semestersurr.

Hej!

Jag har semester ifall ni undrar varför jag aldrig skriver, har liksom inget att skriva om just nu.

Igår var jag, Patrik, Christer, Angelica, Jonas, Pernilla och Erik på bilbingo i Stöde. Skitkul, förutom att jag inte vann ett skit då. Pernilla vann 3000kr hon, lite avis sådär..suck! Vi bestämde att vi ville ha revansch, så det blir ikväll också, fast i Kovland. Nu jävlar ska jag dra in storvinsten också!

Imorgon blir det nog ett besök på Idyllen, käka räkfrossa och tacobuffé och till helgen blir det bio igen, ska se The Dark Knight...gaaah, den lär vara grym! Såg Hancock förra helgen, den tyckte jag var cool! Vissa gillar inte såna filmer, men jag gillar superhjälte-filmer jag, plus att den var välgjord.

Alla som behöver lite filmtips nu under kvällarna så har jag två riktigt bra rullar: Walk Hard (sjukt välgjort halv-parodi på Walk the line, grym!) och Harold and Kumar; Escape from Guantanamo Bay (2:an på Harold and Kumar goes to White Castle, sjuuukt rolig..som vanligt!)


En bild jag redigerat med hjälp av taaz.com


Samma här, jag är sjukt snygg!

Kommentarer


Publiceras ej