No proposal for you!

Yo!
Nu var det ett tag sedan jag skrev, men jag har jobbat så mycket senaste tiden och jag fick bara vara ledig en dag.

Semester om tre dagar, WOHO! Det är min första någonsin plus att den är betald! Inte dåligt det. Vad händer på semestern då? Jo, på lördag ska jag och Pat gå en sväng på gatufesten, på dagen då och käka en langos. På onsdag ska vi fara till Stockholm i tre dagar, det blir grymt skoj! Vi ska gå på Skansen och Grönalund, shoppa lite, äta gott och bo i lyx. It's gonna be great. Någon gång under min semester ska vi fara och campa också, verka bli i Ljustorp på ett av Stanislavs smultronställen. Annars har jag ingen susning vad man ska hitta på, lär väl mest ligga och steka och bada om det är finväder. Det är ju faktiskt sjukt mysigt att bara ligga hemma och se massa film när det är regn ute också, men jag hoppas mest på sol jag.

Det blir inget frieri detta år (tyvärr), har Patrik sagt. Så jag får gott sitta och vänta ett tag till. Haha!

Over and Out!
/S.

Kommentarer


Publiceras ej