Aldrig mer buss!

Då har jag köpt bil, äntligen! Fixat billigaste försäkringen jag kunde hitta genom länsförsäkringar. Någon annan som vet av någon billigare? Jag är ju bara 22 och Patrik har inget körkort, så det blir ändå bara dyrare för honom. En Ford Mondeo från 98 blev det, den har gått 11000 mil och är i mycket fint skick. Jag är mycket nöjd.
Så nu är våran parkering inte tillgänglig för andras bilar längre, sorry! Ska fixa en handikapplats åt mamma dock. Nu kan jag och Patrik äntligen åka och storhandla när vi vill, istället för att vara bunden till någon med bil. Det viktigaste av allt är: JAG SLIPPER TA BUSSEN! WOHOOO!

Ska fara och hälsa på mamma imorgon, ska bli så kul.

Idag har vi legat och stekt hela dagen på smacken, jag badade två gånger. Snart ska vi åka till Ljustorp och spela bilbingo, tredje gången gillt.

Aja, herråå!

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2008-07-24 22:55:56

va bra att du köpt bil då kanske man kan få besök här på bergsgatan av sofie nånting, vore inte helt fel :)

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-07-24 23:30:22

Bella: Haha, det kan du glömma! Tss..närå skoja lite bara. :D Har inte Niska bil va, har bara sett er här en gång, så tydligen hjälper det inte att ha bil :D Men nu äre slut daltat med busschaffisarna!! Ska ge dom ett finger nästa gång jag kör förbi en bussjävel. :D HAHA!

Postat av: niska

Publicerad 2008-07-26 11:39:16

2 gånger har vi kommit förbi!:)


Publiceras ej