Inflytt 1 Mars, HELL YEEEAAH!

Oj oj oj, värsta grejen. NU har vi äääntligen fått en lägenhet. Eller fått och fått, vi har köpt den. Dom ville ha 70000 kr för den, men dealer som jag är så lyckades jag pruta 5000 kr, satt 65 papp slutade det på. WOHO! Lägenheten ligger mitt i "centrum" hehe, och planlösningen är kanon. Det är en trea på 80 kvm, med två stora sovrum ett mindre kök och en stor hall. Badrummet är ganska stort men utan kakel och klinker, men det är stambytt. Vardagsrummet är rätt stort och mycket möblerbart, sen är det en inglasad balkong med både ditsatt ström för lampa och infravärme. Så där ska vi mysa på sommarkvällarna. Hihi. Katterna får äntligen lite rum och lite distans ifrån varandra. Hehe. I'm so happy! Vi ska renovera påengång vi flyttar in, måste byta alla golv, tapetsera om och köpa ny kyl/frys. Men annars är den fin. Den är nytapetserad och så, men det är äldre som bor där så ni kan ju tänka er. Hehe. Det kommer bli så himla fint när vi är klara med den. Nu kan jag äntligen säga upp mitt förråd och få in mina saker. Längtar! Hyran är förresten helt okej, 4300kr inkl. el. Plus att det är Bredbandsbolaget, thank god!

Det var nog allt för idag..ska hoppa runt lite till nu jag. YIIIIHOOOO!

Kommentarer

Postat av: Helly

Publicerad 2008-01-12 14:59:22

Kul med INFLYTTNINGFEST! :) hehe... äre ovanför Dompan den är?


Publiceras ej