Alla goda ting är tre.

Dom säger att alla goda ting kommer i tre. Det stämmer.

Första: Jag fick 75% på jobbet istället för 50%, uppgraderad. Hehe.

Andra: Jag och Patrik har äääntligen hittat en lägenhet, som jag vet vi kommer kunna trivas i.

Tredje: Jag vann budgettävling på jobbet och fick INTE två utan 10 biobiljetter, HELL YEAH! Är jag nå lycklig just nu eller?! Hehe. Livet flyter på bra just nu. Hoppas det kan hålla i sig ett tag nu då.

Ska förresten till Tyskland i April, det ska bli jävligt roligt. Ska på konsert med Patrik, Angie, Jonas och Christer. Vi ska se SCOOOOOOOOOOOOTER! Haha. I Hamburg. Det kommer bli kanonkul och få åka "utomlands" en sväng. Måste kanske ta ledigt några dagar eller byta med Rebecca, men det är inget jag oroar mig för.

Nu ska jag snart få maaat. Hungrig!

Puss//Sofie

Kommentarer


Publiceras ej