Welcome to my fucking life.

Var på Grankotten ikväll och åt deras julbord, eftersom mitt jobb inte ens kunde bjuda oss på varken julbord eller fest så gick jag och Patrik med Pernilla och Erik istället. Det var lika bra som förra året, jättegod mat och supermycket av allt. Det är verkligen värt pengarna! Så nu är jag jävligt mätt iaf.

Idag ringde dom från Mittuniversitetet och undrade om jag hade några frågor, så jag passade på att fråga allt jag undrade då. Så upplyste han mig om några bra grejer att veta, så nu känns det lite mindre läskigt. Ska tydligen göra praktik första terminen, vilket känns lite småscäry, men det är bara att bita ihop.

Jag har äntligen fixat bilen idag också, så nu är det gjort. Janni var så snäll och hjälpte mig igen. Fyllt på spolarvätska helt själv har jag gjort, nu suckar ni för att alla kan ju det, men jag har aldrig gjort något med min bil satt. Men idag har jag mekat och grejat, rätt stolt över mig själv.

Imorgon blir det sista julklapparna, sen är jag klar. Känns bra! Så slipper jag spendera kommande lönen på julklappar.
Nu ska jag se Chuck. Hej då!


Monsters Inc.

Kommentarer

Postat av: Tea

Publicerad 2008-12-19 12:56:44

Tjing!! Vi äter hos Veronica och Peter. Så kommer vi till er när vi är färdiga!! Ringer eller smsar också så du inte missar det här hehe =) Puss

Postat av: stanislav

Publicerad 2008-12-19 13:20:17

Alle? Var det spolarvätska påfyllningen du kallde för meka?


Publiceras ej