Mitt nya beroende.

Jag har ett nytt favoritband, Sixx:A.M. Nikki Sixx band som han skapade inför releasen på hans nya bok Heroin Diaries. Några låtar från hans soundtrack till boken.



Sixx:A.M. - Life is Beautiful


Sixx:A.M. - Pray for me


Sixx:A.M. - Accidents can happen

Har läst ut The Dirt nu, den var sjukt jävla bra. Jag hoppas ni har läst eller åtminstone tänker läsa den. Helt insane! Bland dom bästa böcker jag läst. Man blir helt fast. Jag tror jag tagit reda på nästan all fakta om Mötley Crüe som finns. Jag älskar biografier och sånt, samma med filmer, då blir jag som besatt att ta reda på all fakta.

Säg gärna om ni gillade musiken.

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-12-17 11:18:12

det är ingen som skyller ett dugg på mig sofie :P

Postat av: cisi

Publicerad 2008-12-18 17:05:57

sixx och mötley är bäst!!! :D hihi


Publiceras ej