Happy new year!

Hej hopp!

Ett tag sen nu. Jag har jobbat, jobbat, jobbat och firat jul och jobbat.

Julafton var lyckad. Oliver, min 4-årige kusin, var för en gång skull snäll. Behövde bara säga till honom några gånger under kvällens gång. Han satt t o m still och såg på tv när vi andra gjorde det.
I år hade vi fattiglapps jul, fick inte så mycket julklappar, men jag är nöjd med dom jag fick. Massor med god julmat i alla fall.

Ikväll är vi bjuden på middag hemma hos Issa och Micke. Sjukt att man aldrig tar sig tid att hälsa på, även fast vi bor typ ett kvarter i från varandra. Aja, kul ska det bli i alla fall.

Har varit och handlat mat till nyår idag. Får se om jag kan lyckas skrapa ihop något nudå. Hua, känner stressen, egentligen hatar jag att ordna saker, men vem ska annars göra det? Om inte jag har party, då blir det inget, så är det jämt. Men men, jag har medhjälpare, så jag hoppas allt går bra. Och till er alla som ska komma: SÖLA INTE NER!

Gott nytt år!


Hela familjen, lillebror, jag och mamma.

Syskonen busar.

En del av Julbordet.

Kommentarer

Postat av: Helly

Publicerad 2009-01-04 08:36:10

Men lägg ut lite bilder ifrån nyår nurå! hade ni det bra?!


Publiceras ej