I'm on points now.

Jag går på Points. Det är rätt skoj faktiskt, inte ett dugg jobbigt heller. Jag har inte ätit godis på vardagarna på en hel månad nu, plus att jag promenerar varje dag. Då får man aktivitetspoints, vilket är AWESOME! Jag har redan börjat tappa ett kilo, man tappar ungefär 1-3kg i veckan, men jag är ju rätt smal ändå så ungefär 1kg i veckan blir det nog. Snart ser jag ut som vanligt igen, om allt går som planerat. Trött på att inte kunna få på mig mina jeans god damnit! Jag tänker vara snygg i år, OKEJ!

Inga filmtips idag, ska läsa bok ikväll. Fortfarande Den Skarpa Eggen som gäller. Ska iaf läsa The Dirt efter den här trilogin, spännande. Den ska vara bra säger dom.


No more bulle for me... Inte på vardagarna iaf.

Kommentarer

Postat av: Helly

Publicerad 2008-08-28 17:45:00

Men va fan! du som är så skinny! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-28 20:48:38

hehe, Jag ska nog också köra på det, låter mest vettigast och "enklast"..Kör du efter bok eller? Du är vel inte med i viktväktarna? :P haah aja :D

Postat av: Cissi

Publicerad 2008-08-28 20:49:27

de va jag som skrev nyss haha! glömde skriva i ^^


Publiceras ej