Förbannad...

I lördags var jag på 50års-fest i Söråker. Det var trevligt och vi fick god mat och dricka. Jag tog det rätt lugnt kände mig lite trött eftersom jag jobbat samma dag. Sov iaf i tält där ute och körde hem dagen efter.

Idag har ungefär alla klagat på att jag köpt en Ford Mondeo, vilket jag blir lite irriterad över. Alla Fordar är inte dåliga bilar. Min bil köpte jag av Angelica, som i sin tur hade den i 2 år utan problem. Den är från 98 och det enda fel som varit på den är att ACn inte fungerar och centrallåset kan vara lite tjärvt när det är kallt. Slitage går alla bilar igenom satt, inte direkt att man tar det som problem med bilen. Ja, jag borde inte bry mig, men ibland tycker jag att folk kan hålla käft och vara glad för min skull istället. För det är alltid likadant, när Sofie köpt något nytt eller gjort något då är det skit. SUCK.Tur man slutar 14.00 idag...orkar inte med skiten.

Fuck you all and goodnight (om det vore night vill säga...)

Kommentarer


Publiceras ej