Utmaningen.

Jag har blivit utmanad...

av Angelica!

Vad gjorde du för 1 år sedan?

2007-

Hm, då bodde jag i Nacksta. Skaffade min minsta kisse Sigge, så att Ebbe skulle ha en kompis. Jobbade heltid på Siba, gick sedan ner på 50%, till att efter det gå upp i 75%. Blev bjuden på en 12:a Snowball av Johnny på jobbet, spydde som aldrig förr när man var hemma. HAHA, den roligaste "spy-historien" ever. Flyttade ihop med Patrik igen, efter ett fyra månaders breakup.

Vad gjorde du för 5 år sedan?

2003-

Då hade jag börjat ettan (estet, bild & formgivning) på Västermalms gymnasium. Det var då jag träffade Patrik och vi blev kära. Hihi. Så 2003 blev lite av ett mysar år, man lärde känna varandra och så. Nog det bästa året i mitt liv. Började även tvåan det året. Då var jag latast, sov mest på lektionerna.

Vad gjorde du för 10 år sedan?

1998

Oj, då var jag... få se nu, 11 år och skulle fylla 12. Då gick jag i 5:an. NEJ, det var då jag ville se ut som Nathalie Imbruglia gjorde i Torn videon, ni minns den där snygga korta frisyren, men hon som klippte mig gjorde mig till ett missfoster. Klippte nån tantfrisyr. Jag var helt förstörd. Då fick man inte många pök inte. Haha. Var ganska duktig i skolan, fick nästan alla rätt jämt på proven. Jag var även med i en Spice Girls-grupp med några kompisar, vi uppträdde på roliga timmarna. Jag var Geri. Hehe.

Vad gjorde du för 15 år sedan?

1993-

Då började jag ettan på hösten. Jag var superladdad och längtade verkligen till att börja. Mamma följde mig till bussen. Men man hann inte gå länge i ettan förens man aldrig ville tillbaka, jag fick Barbro Öberg till lärare, den värsta på hela skolan. Hon gjorde nog dom flesta i min klass liv till ett helvete. Man var tvungen att hålla pennan på ett visst sätt (tur jag var grym på både skriva och hålla pennan rätt) och vi hade en amerikansk kille i vår klass som hon påstod inte kunde engelska eftersom han inte hade engelsk dialekt. Herregud. Just det, jag hade längsta håret i klassen också och Issa min polare var superavundsjuk. HAHA.



Vad gjorde du för 20 år sedan?

1988

Oj, då var jag bara ett skulle fylla två. Minns inte mycket därifrån. Mamma har skrivit upp i en bok om min uppväxt som litet spjuver. Det är svart när jag tänker tillbaka så långt. Hehe. Vet att vi bodde på vivstavarv då. Jag hängde mest med Johanna, Sandra och min kusin Kia.

Vad gjorde du för 25 år sedan

1983

Inte ens född. Hehe.



Nu utmanar jag:
Mr Stanislav, Helldorf och Tiniwini

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-04-10 19:09:14

För coola för att gråta...? Jaja, ger det en chans =)

Postat av: kim

Publicerad 2008-04-10 19:40:10

haha, heter din katt sigge? det heter vår grabb oxå


Publiceras ej