Omogen titel som bajskorv?

Det är förjävligt. Sjuk och eländig, träningsvärk... you name it! Står på jobbet med en bad-hair-day, hostar hela tiden och ska försöka sälja iväg någon slags tryckluft på burk för en 30 pix. Ugh. Trött! Patrik WHY did you smitta mig!? Vad var meningen i det? Hade jag gjort dig något?! (Lipen i halsen)

Klockan börjar närma sig lunchdags, jag har som vanligt inte lagat något. Det blir kanske charm eller något annat gott? Who knows. Och så måste jag laga mat när jag kommer hem, det är nackdelen med att ha en pojkvän som arbetar i El Stockholmia. Morr. Where's my foooooood?! Jag är sugen på blåbärspaj. Skit!

Ska bara läsa och läsa och läsa när jag äntligen kommer hem. Det är bara 7½ timme kvar.

Sjuka hälsningar.
/S.

Kommentarer

Postat av: stanislav

Publicerad 2008-04-15 13:56:00

You are going down biiatch!!.. Har du kollat med dom om datorn? jag åker förbi efter jobbet och hör med dig


Publiceras ej