Jag glömde packningen!

Nu kom jag på en annan jobbig dröm jag drömde inatt. Måste ha varit efter den andra. Jag, Patrik, mamma och brorsan var på någon slags semester, vi var iaf på ett hotell. Vi skulle gå ner och äta frukost och sen åka hem. Patrik körde?! Haha. Men till min fasa hade jag glömt att packa mina grejer. Alla andra hade packat, jag visste inte ens att vi skulle hem den dagen. Dessutom hade jag tagit med mina blommor också? Av någon anledning. Tillslut så åkte vi tillbaka och hämtade mina grejer. Då var det någon som varit så snäll att packa allt åt mig, så jag tog väskan och så for vi igen. Då glömde jag blommorna IGEN. Sen vaknade jag.
Det tar sådan energi tycker jag att drömma "mardrömmar". Jag gillar det inte.

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2008-04-17 14:00:21

du och dina blommor haha :D

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-04-17 16:54:06

Nej, badade inte i havet. Det kändes så kallt att inte ens Micke blötte mer än fötterna. Men vi såg folk som badade, du hade säkert kastat dig i ;)


Publiceras ej