It's a lie!

Hej hopp!

Har ont i huvudet idag, kan bero lite på att jag varken åt middag igår eller har druckit något vatten. Hrm. I'm at work, men det är lika dött här som vanligt. Jag ska ha sånt där medarbetarsamtal på måndag med chifen, jag är rädd. Ja, skola verkar det inte bli för mig i år heller, suck! När jag väl hittar något jag vill syssla med så finns det inte här eller så finns inga jobb efter utbildningen. Det stör mig. Jaja, bara fortsätta harva. Urk.

Ja, jag får dementera det jag sa om att jag och Angelica lärt oss att dansa jumpstyle. Det var ju hon som lärde mig innan vi skulle på konserten. Jag ber om ursäkt över min slarviga förklaring. Hehe.

På lördag så ska jag äntligen få spela Mario cart! Jihoo! Längtat jättelänge efter det. Finally! På söndag ska min moster Bellan och min morfar ha födelsedagskalas, så då ska man dit å käka lite lunch. Skulle behöva åka in på birsta också och köpa nån presang. Aja, det ordnar sig... I hope.

Harry Potter och fenixordern är utläst alldeles strax, plöjt som en idiot. Sjukt bra. Jag har hört att sista boken ska vara brutal..ooooh, jag nästan ryser när jag tänker på att börja på nästa bok. Moahaha!

Ha en bra dag!
/S.

Kommentarer

Postat av: stanislav

Publicerad 2008-04-14 00:19:00

Det är för att du itne druckit nå kaffe idag :P


Publiceras ej