Ordbajs och oviktiga saker.

Idag jobbade jag bara 4 timmar, fy tusan va skönt. Var ju helt dött på Birsta idag...dubbelskönt. Hehe.
Sen kom Patrik å Erik in å hälsade på en sväng, så jag hängde med dom på macedoonalds å käkade
en burgare. Sen vart det en kula glass från Drakensglass..svingo. Skulle även försöka hitta en Spanskpeppar-
blomma, men buketten hade bara fula. Hmff.

Nu är jag hemma å vet inte alls vad jag ska göra, sitter å glo lite i ellos å suktar efter saker jag inte har råd med.
Finns en skitfin lampa på indiska btw som jag vill ha, men den kostar 399kr. Det är fööör dyrt! Hua. Men den
är såååå fin! Den ser ut ungefär såhär:

image33
Oh yes, det är jag med mina skills som målat upp den där skönheten på paint. Hehe..det gröna är då en glasboll
typ. Det ska även föreställa guld det andra på foten.

Så får ni inte missa Top Model och Idol ikväll. Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2007-09-12 21:13:34

Haha, snacka om lite att göra! Den verkar ju fin =)
Vi har samma program förkryssade i tablån, kikar på Top model nu, vilken menlös brud som sökte nyss, oh my... Kram kram!

Postat av: Putte

Publicerad 2007-09-13 03:31:18

Tro ja gilla den där lampan bättre ;P


Publiceras ej