Lite uppdatering i livet, typ.

Ja, såhär ligger det till nu då. Jag har blivit lite sambo med Patrik just nu tills jag hittat nånstans och bo.
Vi ska ju i och för sig flytta ihop i vilket fall, men måste ju ha nåt större för att det ska ske. Hehe.
Patrik har ju fått jobb i Sthlm som alla vet, så då passar jag på att hålla lägenheten i trim, så hinner jag träffa honom så mycket som möjligt när han är hemma. Hade jag bott i Nacksta nu så hade jag ju knappt hunnit träffa honom eftersom jag jobbar varannan helg och han vill inte vara ensam i Nacksta för det blir för långtråkigt tycker han. Det skulle jag också tycka. Sedan så trivs jag så himla bra i Timrå, så jag tycker bara det är roligt att vara här så mycket som möjligt, närmre till mamma och alla vännerna.

Under den korta tid jag hunnit bott här, så har jag städat och gjort fint här så det ska kännas roligt för Patrik att komma hem och att jag själv slipper leva i hans skit. Haha. Sedan har jag köpt julklappar åt honom, måste börja i tid. Jag har t o m lagat mat till mig själv, jag som brukar vara så lat och inte orka göra nåt. Men det känns skönt på något vis att klara sig själv helt och hållet. Katterna är här dom med, dom har det bra här också. Men dom blir lite uttråkade eftersom det inte finns så mycket rum att springa och härja på. Dom fick en varsin mus och tonfisk igår, så det är inge synd om dom. Hehe.

Jag har varit på birsta idag, med Bella och hennes två arbetskamrater. Sedan kom Erik in och köpte en mobil, så han följde med en sväng på donken och käkade. Är lite brydd att han inte vågat sig hit, för jag antar att han har ett major abstinens efter Tiger Woods 2008. Haha. Erik, du är välkommen hit även fast det är jag som bor här på veckodagarna. Hehe. FAST, det blir inge Tiger på tisdag- och onsdagkvällar mellan 20.00-22.00, då är det bra på tv. Hehehehe.

Fy va mycket strunt jag hann med och skriva. Jaja, skriver mer sen eller någon annan dag.
Bajs bajs!

Ps. I miss my baby. Love you älskling.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2007-10-01 20:15:13

Haha, men lillaste du. Du känner väl till ordet inflation! 20 kronor på den gamla goda tiden var ju JÄTTEDYRT, typ samma värde som ca 20 000:- idag...eller nåt... snacka om klass ;)

Postat av: Angelica

Publicerad 2007-10-05 20:31:17

Haha! Du är då inte boring iaf! =)

Postat av: Putte

Publicerad 2007-10-12 11:13:17

Love you to ^^


Publiceras ej