Onlinespel och Julbord.

Tjena alla listners!

Lite tid har gått sedan förra gången...igen. Hihi. Sånt man får ta när man har ett sånt fartfyllt liv som jag. Upptagen som jag är.

Jo, nu har jag börjat lira nåt konstigt och astöntigt onlineskit som heter Travian (www.travian.se). Det går ut på att skaffa en allians, bygga upp en by, göra soldater och plundra och våldta andra bybor...okej, våldta var kanske lite att ta i, men man ska alltså döda eller ta deras trupper också. Jag har inte riktigt fattat vad jag pysslar med men det går framåt. MEN...det är väldigt löjligt. Hehe.

Jag har även en fundering. Det verkar som om jag är den ända i hela vida världen som tycker MS Medvind verkar vara en skabbig båt. Haha. Jag har dock inte varit in i den än, så jag kan ju inte bevisa att den är det. Men utåt sett tycker jag att båtfan ser äcklig ut. Nu är det så att både Micke och Erik har varit på julbord på Grankotten (mitt drömjulbord, aldrig varit där..men jag vill så gärna!!!) flera år i rad men älskar det...men nu vill dom variera sig. Suck. Jag som så gärna ville upp på berget och käka! Dom vill då åka med viderbåten och äta julbord..ett julbord som sääääkert är en meter långt med köttbullar, sill och pärer på..Och bara för det nån blöt jävla lutfisk som smakar fotsula. Kul...
MEN..jag ska ge det en chans..OM någon kan säga att MS Medvind är ett supergulligt fartyg med jättegod mat..då ger jag mig.

Tack för mig!

Kommentarer


Publiceras ej