Julklappslistan avprickad.

Nu ska vi se vad jag fick från önskelistan, julen har varit roande. Hehe..ska berätta lite mer imorrn om vad som verkligen hände. Men vi kör det här först.

300GB extern HD, Fick t o m en 500 GB HD av Patrik!
Ny parfym, DKNY Be Delicious
Lampan på Indiska (grön glaslampa med vit skärm)
Pallen på Duka, Fick från Mamsen. Yeeeii!
Tidningshållare från Indiska i svart å guld, Fick från både mamma å Hella, så en måste bytas. =/
Service på Duka i beige/rosa
Presentkort Indiska, Boom, Ikea Fick från morfar å mostrarna.
9kroners kryddburkar på silvan, Fick 10 st av lillebror, LYCKLIG!
Kroppkakor
Träningskort på hälsostudion
Tandblekning

Katterna önskar sig en större kattlåda med skvättskydd, Fick katterna av momma deras!

Utöver alla dom så fick jag av,
Patrik: Två ugnsäkra skålar till löksoppa! En såssnipa och Harry Potter och Halvblodsprinsen! King.
Mamma: En telefon till hemmet, deoderant.
Bellan, Marie, morfar: Ett schackbräde i glas, drömmar, 100kr på telia.
Kusinerna: Ljuslycktor, en jättefin vas/lyckta stor från Boom med ljus å sand till.
Svärmor: En superfin vas/urna ifrån Indiska i turkost med japanska mönster på och en chokladask.
André: Trisslotter som jag vann 50kr på. Hehe.

Har säkert missat nåt...Patrik fick även massa saker som jag ville ha..så det var ju kanon. Haha.

GOD JUUUUUL!

Kommentarer

Postat av: Tomten

Publicerad 2007-12-25 17:13:04

Ho ho ho!
Ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte lyckats pricka in alla klapparna. Tyvärr så har det varit lite fel på administrationen. Men jag skall ha listan i åtanke om jag har vägarna förbi. Ska faktiskt förbi Timrå för att lämna lite gåvor till en oerhört bra kille. Kanske den snällaste människan på jorden enligt nissarna här på NP. Om du råkar känna Ekke Ekkelito så kan du ju kanske be honom att slå en pling när jag är i krokarna. Näe nu väntar toan eftersom jag ätit på tok förmycket gröt och peppar kakor. / MVH Tomten

Postat av: Tina

Publicerad 2007-12-30 21:07:07

haha, man måste ju stryka det man fått förstår du väl! tänk om det varit en riktig önskelista, då kan man ju inte ta bort strykningen efterhand man får presenten ;P
vad händer på new year?

Postat av: Tina

Publicerad 2007-12-31 12:20:49

jaja folk förstår säkert ändå att jag inte fick någon ny bil i julklapp :P
jasså, patrik då? jobbar han?
jag ska jobba till midnatt.. sen ska vi äta och dricka gott ;P

Postat av: Helly

Publicerad 2008-01-06 20:52:04

Hitta mor din kvittot? å vad köpte du istället?? :)


Publiceras ej