Julbordstävlingen.

WOAH! I'm telling you..var jag nå mätt i söndags eller! Svar: JA! Vi var på Grankotten med jobbet i söndags och skulle äta julbord. Såklart hade jag skrytit om att jag kunde äta mest av alla på hela jobbet, ingen trodde mig men Cristoffer antog sig utmaningen att äta mig under bordet. Ni tror säkert att Sofie inte orkade mer än två tallrikar mat, men där tar ni fel. Började med att jag och Cristoffer tog varsin tallrik och fyllde den med mat, efter det, ett varv till. Nu var vi uppe i två tallrikar var..det dög inte det vart en tallrik smockfull med efterrätt. En till tallrik efterrätt. Alltså fyra tallrikar var med käk. Sen gick vi över till maten igen.. och sen minns jag inget mer. Haha. Jag tror det vart 5 eller 6 tallrikar med mat när vi äntligen called it even. Det skakade vi hand på, men dom flesta tyckte jag vann eftersom Cristoffer är 2 meter lång och tomtefet, medan jag är en och en halv meter lång å väger...njaa lite mer än vanligt. Hehe. Men det var kämpigt att gå sedan kan jag lova. Kunde knappt andas. Men fan vad gott det var.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2007-12-18 21:23:37

Haha, så du skriver om Christoffer =)
Jo, Linda sa att du hade ringt, bra, såg korten hade kommit idag.
Jag har köpt en julskinka idag =P Men ska vänta innan jag tillagar den. Det gör jag då Micke är här. Skinkan är ju godast då den är genomhet!

Postat av: Angelica

Publicerad 2007-12-21 23:35:51

Tack, vet inte hur jag kunde få ett sådant flyt =)
Gud vad gott med skinka! =P Längtar nå grymt till jul! Och om 25 min är den dan före dan före dopparedan! Jippi!


Publiceras ej