Timrå i mitt hjäääärta!

Tjena alla glada!

Ja, jag vet..det var längesen. Sluta gnäll nu. Nu ska jag berätta iaf..

Jag har varit och kollat på en trea i Timrå, hon ville ha 130 000 för den. Jag skulle inte tro det.
Man kan inte tro att man kan få en trea, som ser ut som ett bombnedslag, sålt för 130 000kr.
Allt behövde bytas. Det enda som var renoverat var badrummet. Kyl/frys, bänkskivor, kakel, fläkt, golv och tapeter
va det första jag såg som behövde bytas ut. Alltså nu snackar vi inte att jag är kräsen eller så..hon sa själv att
allt va gammalt som gatan och levde på sista året antagligen, bara det säger ju allt. Näe, här ska prutas!

Idag ska jag och Patrik tillsammans gå och titta på den igen, då får han hjälpa mig med att pruta. Hehe.
Annars får vi nog ge upp den. Men hon kan ju inte tro att hon kommer få den såld för det galna priset när inget
är renoverat överhuvudtaget. Sen så jämnförde hon sin lägenhet med Ante och Annas lägenhet som var hur fin som helst, och att dom fick ju 100 000kr..så då måste hon få mer eftersom det är en trea. Haha..ja, herregud.

Näe, men det ordnar sig. Jag har iaf sagt upp lägenheten nu. Tyvärr kunde inte Bella bo kvar. Det var synd!
Så nu måste hon också skaffa ny lägenhet. Jag hoppas hon kan få ta lån iaf. Annars finns det fina ettor här i
Timrå, för en billig peng!

Och Issa den lilla pruppen då..Hon och Micke flyttar ju ihop officiellt i september... I HUS! Gaaah! Jag är sååå
avundsjuk! Jag ska också ha hus nångång.. you just wait! *Sigh*

Det var allt för mig idag. Tack å bock, tanklock.

Kommentarer

Postat av: Issa

Publicerad 2007-08-04 00:00:27

Moahaha! ;) Det känns så kul. Fast det är ganska mycket som behöver göras i huset också, även om damen som bor där nu inte tycker det. Hehe. Men vi ska inte stressa med det... alltid kul att ha något nytt projekt på G. :) Hoppas att det går bra med trean för er!


Publiceras ej