J*#%§§*¤%aaaaa snorungar!

Det är konstaterat; JAG HATAR UNGJÄVLAR!

Mängder av snorungar som tjatar på sina föräldrar och är allmänt störiga får jag
varje dag här på jobbet. Idag var det två idierungar som skulle peta på allt jag har på
disken! Deras far skulle köpa glass åt dom också (som att det inte var nog höga på socker redan),
dom tjatade och tjatade om den där JÄVLA glassen så jag hade lust att böja mig över diskhelvetet
och strypa dom små glinen! Jag citerar: "Pappa, får vi äta glassen nu?! PAPPA?! Får vi ta glassen??? Pappa, pappa, pappa, PAPPA, PAAAAAAAAAPPAAAAAAAAAA!?!?!?!"

DÖÖÖÖÖ!!

Jag skulle aldrig kunna bli barnskötare av något slag jag eller. Haha!

Kommentarer

Postat av: Putte

Publicerad 2007-04-29 12:19:46

Hehe du borde kanske prova byta jobb med syster då ^^

Postat av: Putte

Publicerad 2007-04-29 15:48:45

Kan du testa om du kommer in på denna på jobbet?
http://chat.parachat.com/chat2/login.html?room=Putte
*kiss*

Postat av: Helly

Publicerad 2007-04-29 20:24:29

Åhh, tack! men jag tycker att din blogg å jättekul ja...

Postat av: Helly

Publicerad 2007-04-30 16:45:28

Jag har alla Snuggles på vhs! d du! hehe...


Publiceras ej