Klänningen är på väg

Hallå!
 
Idag vaknade jag upp förkyld... IGEN!? Jag orkar inte... Men jag har iaf inte ont i halsen, så jag tänker ändå träna. Fast idag är det vilodag, jag jobbar kvällen.
 
Annars började min vecka väldigt bra, och jag tror det kommer sluta jäkligt bra också. Jag och Patan tänkte ta en dejt i helgen, med lite god mat och bio. Sedan ska vi vara barnvakt på söndag några timmar, till Isadåre.
 
Jag har förresten några uppdateringar på bröllopsfronten! Min klänning är på vääääg! Jag fick se bilder på den innan dom skickade den, och den är verkligen fin alltså! Jag längtar tills den dagen jag ska få bära den, hihi! Tyvärr så kommer ni inte få se den innan själva dagen D, för jag bestämde mig för att det ska få bli en överraskning istället. Så det är ingen idé att tjata, höhö.
Sedan så har vi även köpt skor till Patan och skjortan han ska ha. Det blev väldigt bra!
 
Jamen, det var väl allt just nu iaf. Nu ska jag läsa/vila lite, så jag känner mig lite mer fit for fight innan jobbet i eftermiddag.
 
Adios amigos!
 
Veckan startade perfekt, med att sluta tidigt från jobbet. Luncha och hänga med Issa. Sedan stenhård träning. Avslutade måndagen hos Ante och Anna, med prommis och kvällsgrillning. Ibland är måndagar inte så tokiga ändå.
 

Kommentarer

Postat av: Moderkaka

Publicerad 2014-05-07 13:27:36

Hö hö jag har set den jag tanana tanana :-D

Svar: Jamen, nu ska du få se den live. Jag provade den riktigt nu ikväll, den satt bättre då iaf.
Lillaste


Publiceras ej