Nu är jag iaf snygg i håret

Heeey!
 
Nu är det fasen countdown på riktigt hurrni! Hjälp!
 
Bara 8 dagar kvar! Igår pysslade vi hemma hos mor, blev väldigt fint! Vad det var, får ni vänta med att se, hehe! Idag har jag varit till frissan och slingat håret, det blev jättebra! Sedan sprang jag in på Ohlssons Tyger och köpte sex knappar. Knappar är btw svindyrt! Fyra spänn styck, för dom där små skitgrejerna, hua!
 
Efter det var det bara att snabba mig bort till Skönsmon, för en konsultation med hon som ska sätta i mina extensions. Det gick dock jättesnabbt, så jag var nog hemma innan halv två ändå. Rätt skönt, då vi skulle hjälpa mamma med att bära undan virke som hon beställt hem. Vi får låna virket av henne så vi kan bygga bänkarna till vigseln, för att hon ändå ska bygga ett litet deck på gården. Kanon helt enkelt, lite mer göra, men skönt att det löser sig.
 
Kvällen var inte slut där, utan vi har varit hem till FJ och Cickis och grejat klart med hemlisarna också. Så nu ska jag bara sammanställa lite här hemma och sedan så är det bara tusen grejer kvar då... Höhö!
 
Nu ska jag se lite serier och relaxa lite, så vi hörs!
 
Jag är tydligen mästare på selfies enligt en massa folk, så jag bjuppar er på en från Insta. Precis fixat håret.

Kommentarer


Publiceras ej