Möhippan, del 3

Tjena, vi fortsätter där vi slutade.
 
På med bindel för ögonen igen, det skulle åkas bil igen.
 
Jag funderade lite på vart vi skulle, jag kom fram till att det förmodligen var in till stan, då alla aktiviteter finns där. När jag fick stiga ur bilen, ledde dom mig in till något, som jag luktade mig till, var en godisbutik. Angen sa åt mig att välja färger, så jag valde mycket svart, hehe.
 
Efter det så gick vi in i en annan lokal och Angie började klä av mig nederdelen. Skor av, leggings av, cykelbyxor av, strumpor och smycken av. Cykelbyxor tillbaka på igen... Sedan leddes jag in till ett annat rum och då tog dom av mig bindeln. Jag stod mitt i ett poledancing-rum! Så det var bara att köra på med poledancing, sjukt jäkla kul, men sjuuukt jäkla jobbigt också! Har haft träningsvärk i flera dagar och haft ont på ställen jag inte visst man kunde ha ont i. Man skulle försöka se sexig ut (lätt i min outfit, haha), samtidigt som man skulle vara vig och stark... Ja, det såg lite lustigt ut, kan man säga.
 
Efter att vi haft en awesome lektion, så var det direkt vidare till... Belle Visage, där det vankades spa i två timmar. Jag kan säga att det var behövligt! Fy tusan vad skönt det var att få bara relaxa och mysa i pool med alla mina nära och kära! Tjejerna hade gjort i ordning en massa gotta också, bl a. snittar från barndomen, tunnbrödrullar, chirres, vindruvor och vin. Jag hade så himla mysigt.
 
När vi spa'at klart, var det dags att göra sig i ordning och jag fick ha min långklänning och Issas hemgjorda fina tyllkjol över, haha! Sedan begav vi oss bort till E-street, där dom bokat bord för middag. Jag åt kängurun och den var skitgod! När vi var mätta och belåtna och färdigsurrade, var det dags för drinkar och party. Så det var bara att slå klackarna i taket och köra, det blev lite karaoke också, lika bra när man såg ut som man gjorde. Jag åkte hem efter halv ett ungefär och då var jag trött och nöjd, vilken dag!
 
Jag vill tacka alla mina nära och kära, som pysslat och planerat med detta, bara för lilla mig. Jag känner mig djupt rörd och otroligt tacksam! Tusen, tusen tack kära ni! Jag hoppas jag får vara med och göra samma för er någon dag.
 
 
 
Alla bilder är lånade från mina kompisar.
 

Kommentarer

Postat av: Angen

Publicerad 2014-08-20 15:31:05

En underbar dag vi alla kommer minnas med glädje :)

Svar: Jamen OM! :D Roligaste dagen ever! :D
Lillaste


Publiceras ej