Möhippan, del 1

Tjenis på er!
 
Ursäkta att jag inte bloggade igår, men jag blev kidnappad av en läskig karl i kostym och hästhuvud.
 
Yes, blev möhippad igår, med råge! Vaknade upp klockan nio och tänkte för mig själv "det är lika bra att kliva upp och fräscha till sig, eftersom Patrik ska bli kidnappad strax", tre minuter senare ringer det på dörren. Där står en apläskig typ i kostym, skinnhanskar och ett äckligt hästhuvud. Jag fick ett brev som jag läste upp, och till min stora förvåning var det ett "välkommen till din möhippa"-brev. Det var bara att lyda orderna, som stod i brevet. Ta på min en "ful" outfit och leta diverse grejer att ha med i min fina "handväska" (en lidl-kasse). Jag hade bara tio minuter på mig, så jag sa till Pati att snabba sig upp och hjälpa mig plocka ihop grejerna, vilket han gjorde. Mitt i allt slås dörren upp och miljoners karlar springer in i lägenheten skrikandes och skjuter Patrik med ett paintball-gevär (lösa skott som tur var). Helt jävla galet! Både jag och Patrik skrek som två kärringar, hahaha! Sen tejpade dom ihop min stackars karl och drog iväg med honom, så jag blev kvar med den läskiga figuren helt själv. Så jag gjorde klart grejerna i "lugn och ro", jag fick mata Ebbe och kolla vart han var innan jag fick en ögonbindel och blev kidnappad.
 
Efter det blev jag satt i en bil, med hörlurar i öronen som spelade en massa skräckfilmslåtar, riktigt obehagligt. Bilföraren körde dessutom som en idiot, så jag blev åksjuk, haha! När vi var framme, fick jag ta av ögonbindeln och "SURPRIIIISE", där stod alla brudarna och tjoade! Så himla kul och vilken känsla. Där hade dom dukat upp till en lyxfrukost, med champagne och gotta, nog njöt man alltid!
 
Efter frukosten startade en uppdragsrunda, men det får bli ett nytt inlägg, så inte dessa blir noveller.
 
Här har jag precis blivit avtagen ögonbindeln och ska få käka gofrulle. (Bilder lånade av Angen)
 

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2014-08-17 18:40:30

Vilken stjärna du är! 😄☀️

Svar: Haha! :D
Lillaste


Publiceras ej