Grinchar of the world

Hej hej!
 
Igår lyckades vi provocera en del med en kul bild som Pati la upp på Fejjan. Hehe, folk är så känsliga! Jag minns förr i tiden, typ två-tre år sedan, då jag var superprincipfull angående julen. Det fick inte julas förrän första advent och skam den som drack julmust eller åt något juligt innan första december! Hahaha!
 
Men vet ni, jag har slopat det nu! Anledningen lyder: En månad swishar förbi! Och allra helst julen. Därför tänker jag härmed börja jula när jag känner att julstämningen infunnit sig, för det betyder bara att jag får njuta mycket längre. Det är bara mysigt och dom enda som förlorar på det, det är dom som inte jular när dom känner för det. Alltså, win for meeee!
 
Så sitt där ni, grinchar of the world, och avundas mig som får njuta mycket längre än er, hahaha! Jag var en av er förr, men jag förstår bättre nu. (Skall även tilläggas att jag älskar julen och har alltid gjort det)
 
Den provocativa bilden. Foto: Patrik Åhlberg

Kommentarer


Publiceras ej