Tacksamhet på en onsdag

Halloooj!
 
Igår blev det inget inlägg tyvärr, jag hade fullt upp med pluggning hela dagen och sedan jobb på kvällen. Sedan tittade jag och bejban på Naruto tills jag somnade. Så idag är jag pigg och glad kex choklad! Vaknade innan nio!
 
Igår skulle jag ju skriva tacksamhetsinlägget, som Mikka introducerat mig för. Så det kommer nu istället.
 
Mina feelings of gratitude för denna vecka som varit är:
 
- Min kära mor, som har lyssnat när jag gnällt lite (jag jobbar hårt på min inställning till saker och ting, men ibland kommer verkligheten ikapp en)
- En simpel sak som att Patrik lagade mat när jag var i väg och tränade, så det fanns mat klart när jag kom hem! Så snällt, när det egentligen var jag som skulle laga mat! Love you!
- Också en simpel sak, men att få hjälp med plugget av min lillebror som är målare till yrket. Jag kan alltid ringa och fråga saker som hör till den biten och han hjälper mig alltid! Tack brorsan!
 
Så denna gång blev det bara några vardagssaker, men väldigt uppskattat!
 
Nu ska jag carpa lite diem, vi hörs!
 
Jag bjuppar på en gammal bild från 2011, Thailand. Längtar verkligen till en ny resa... Bröllopsresan till Japan!
 

Kommentarer

Postat av: Mikka

Publicerad 2014-03-19 10:03:13

Det är ju dom där små fina vardagsgrejerna som är så himla fint att kunna vara tacksam över. Tänk vilken lyx att få ha en fin vardag liksom :)


Publiceras ej