Städ- och bakdag

Hallelåja!
 
Idag är man ledig, superskööönt!
Jag var duktig och tog med lite gamla flaskor, ner på returstationen. Måste verkligen bli bättre på att använda mig av returstationen, inte så att det är grymt långt direkt.
 
Idag har det i alla fall varit städ- och bakdag. Förut gick tvättmaskinen, samtidigt som jag höll på att baka citron- och lakritsbeskvier. Efter det for jag och tränade lite och sedan kom FJ och Christina med hamburgermiddag från Inez. Nu har jag precis bakat snickerskakor, men chokladen som man toppar med räckte ju för fan inte! Så imorgon måste jag slänga på lite till, irriterande! Varför skriver dom alltid ut för lite av allt i recepten?!
 
Patan bakade iaf nougatrutor och sedan blir det även en äppelkaka. Vi är duktiga denna gång och har gjort laktosfritt fika.
 
Matbloggsbild med fina närbilder (dock lite gula, hittade inte var man fick in mer blått i bilden, men jaja.)
 Hur det ser ut IRL när man bakat... Oy vey!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2014-03-14 23:39:36

Härligt med laktosfritt fika! Då kan inget stoppa mig! ;)


Publiceras ej