Solig och varm dag

Hej på er!
 
Idag är en sjukt varm och skön dag! Jag köpte lite blommor igår från jobbet och fick några buketter tulpaner, som verkligen gjorde mig på glatt humör när jag klev upp!
 
På morgonen var jag tvungen att gå upp på affären (vilket jag ogillar) för att köpa tillbehör till frullen, så jag passade även på att posta en kurs, som jag inte postat iväg än. Skön känsla när man äntligen skickat iväg den. Jag hade inte kopierat arbetet, så den har fått ligga ett tag.
 
Idag är sista jobbdagen för veckan, sedan är jag ledig i tre dagar. Det blir perfekt, för Patan har kalas på lördag och då hinner man med alla bestyren dagen innan.
 
Det här blev ett rätt trist inlägg, men bättre ett trist än inget alls. Nu ska jag plugga vidare!

Ha en fin dag!
 
 
Pigga tulpaner! Vilken skillnad på ljuset från solsidan till skuggsidan, varmt och kallt! :D
 
 

Kommentarer


Publiceras ej