Jädrans kost

Eyyy!
 
Jag hoppar in här och skriver lite innan jag börjar jobba.
 
Jag glömde såklart att skriva mitt tacksamhetsinlägg igår, så det får bli ett ikväll istället. Titta in då, så får ni läsa vad jag känner och tycker just nu.
 
Igår blev det en timmes spinning på kvällen, jag promenerade dit och hem dessutom. Som tur var, så var det kanonväder och varmt ute. Inga problem helt enkelt. Jag försöker vara lite mer strikt nu med att inte stoppa i mig en massa godsaker i onödan nu, dock slinker det ner en kaka när jag dricker kaffe, men so be it! Jag behöver ju inte äta varje gång, men ibland så. Men jag har lagat matlådor för hela veckan och äter mellis nu. Så, jag ska verkligen kämpa nu, jag vill ju gå ner några kilo till sommaren, men i slow motion, så jag får behålla vikten. Värst är jag med helgerna, vet inte hur jag kan få bättre disciplin?! Tips mottages gärna! Och jag försöker alltid att "bara" ha en dag jag får äta, men det har aldrig funkat! Så vette fan hur jag ska lyckas...
Kanske ska säga att jag tränar minst fyra gånger i veckan och har gjort det sen i januari, men kosten sitter inte än, så det blir liksom plus, minus, noll...
 
Jaja, nu ska jag gå till jobbet. Hörs ikväll!
 
Bild från Instagram, godaste melliset just nu! Med lite vaniljkvarg till blir det ännu godare.

Kommentarer


Publiceras ej