Ja, det är mitt fel...

Hello!
 
Okej, I may have jinxed it! Bara för att jag skrev att det var snö nyss och nu är det bart på marken, så får vi snöstorm (okej, nu tog jag i) och vinter igen. Jaja, det smälter fort.
 
Idag började jag jobba tidigt, men som tur var så somnade jag innan tio igårkväll, så det kändes skönt att man fick sova. Blev ett spinning- och corepass på kvällen också, sedan lite plugg.
 
Nu längtar jag jättemycket tills att vi ska fara till Stockholm, det ska verkligen bli skönt att åka iväg bara jag och Pati. Det kommer bara bli en mysresa. Vi firar ju 11 år tillsammans nu på söndag, så resan blir vår present till oss själva. Hoppas vi hittar något skoj till bröllopet, Patriks kläder är inte köpta än, så det kan man ju kika på. Finns ju mycket bättre äffärer där än här. Kuuul!
 
Tips på affärer vi borde besöka!
 
Godnatt på er!
 
Sov så gott!
 
 

Kommentarer

Postat av: Vicky

Publicerad 2014-03-18 06:24:57

Gölli du är då på bilden :D Åh va mys med Sthlm! Där bör ni ju hitta pääts kläder :)

Postat av: Mikka

Publicerad 2014-03-18 08:31:37

JAHA! det är alltså dig vi ska hålla ansvarig för detta!?

Håller med Vickan så sÖt på bilden! Och gu vad mysigt med sthlm! har tips på butik, problemet är bara att jag inte kommer ihåg namnet på den....... ska forska tills imorn. Se ya!


Publiceras ej