Bröllpshåret

Tjena hejsan!
 
Sovmorgonsvecka, inte mig emot! Men jag har vaknat relativt tidigt ändå varje dag, så det känns svinbra! Det är våren som piggat upp mig, I love it! Solen som lyst med sin frånvaro hela hösten-vintern och nu äntligen tittar den fram.
 
Jag har hittat en tjej som ska fixa mitt hår nu, på bröllopsdagen, som jag känner till sedan innan. Hon skickade en bild till mig, där hon övat på frisyren jag vill ha. Såg jättefint ut och då hade hon bara slarvat ihop den, så jag tror detta kommer bli väldigt bra.
 
Nu ska jag väcka karln och äta lite. Vi hörs!
 
Ha en bra dag!
 
Ebbe hälsar till er!
 

Kommentarer

Postat av: Mikka

Publicerad 2014-03-12 11:48:53

Hej Ebbe! Vad skönt att det löst sig med håret! Jag längtar till sommaren!

Svar: Ja, nu är det bara sminkningen kvar att lösa. :P
Lillaste

Postat av: Mamma din i Bandsjön. Timrå

Publicerad 2014-03-12 12:21:15

Se där ja, now we talking. Fin fina Karlsson!

Postat av: Angie

Publicerad 2014-03-12 20:49:27

Vad skönt att håret har löst sig :)
Om du fortfarande letar efter någon som fixar make'en så har jag pratat med Hanna på jobbet :)

Svar: Vad vill hon ha för det då? :)
Lillaste


Publiceras ej