Bröllopsklänning

Tjoho!
 
Idag är en toppendag, inte av någon speciell anledning, utan för att solen skiner och mitt humör är glatt.
 
Jag kom precis hem från gymmet, så nu är jag alldeles svettig, men nyäten. Ska strax hoppa i duschen. Dagen har gått supersnabbt! Jag jobbade 8-12 och sedan for jag hem till mamma en sväng. Sedan hem och laga mat, heja på Bejban som klev upp då (han är riktigt dålig i halsen, han låter som att han svalt ett paket cigaretter) och sedan till gymmet och träna, hem igen och pussa Patan hejdå, då han får på jobbet. Så ja, ett i ett kan man säga.
 
Men nu hurrni, nu har jag tagit helg! Däremot ska jag verkligen försöka att inte äta upp alla framsteg jag gjort denna vecka, genom att svulla chips hela helgen... Lycka till med andra ord!
 
Nytt på bröllopsfronten:
Jag har idag beställt min klänning, efter mycket mailande fram och tillbaka för att få den exakt som jag vill ha den. Den är såååå jädra snygg! Jag orkar inte, fäller en digital tår för att den är så fin! Haha!
Hm, vad mer? Har jag sagt att jag köpt ett halsband? Jag minns inte... Det har jag iaf gjort. Längtar till Sthlms-resan, då vi ska kika en del på bröllopskläder m.m. Kommer bli så himla skoj!
 
Jaja, nu ska jag hoppa i duschen och jag tror jag ska plugga lite också, jag har så himla lite kvar på kursen så måste göra klart så kan jag posta den sen.
Ha en fin kväll kompisar! PS. Jag gillar när ni kommenterar, hähä!
 
Svettig och äcklig, men den bju jag på serru! Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Moranisse

Publicerad 2014-03-28 18:45:37

Årajt.: Det var väldigt trevlig liten "spontan" påhälsning idag. Fick ju även se bröllopsklänningen som vaaar så fin, ja en digital tår även här!! Ser ut som du tränat bort "en " av hakorna haa ha ;-)Ät tånaglar i helgen dom blir man inte fet av he he. Trevlig helg till nästa gång!

Svar: Hahaa, ja man kan ju iaf hoppas att en av hakorna försvann... ;PHua, tånaglarna får du fan äta själv! :D Jag klippte mina nyss, så har inga kvar att äta av.
Lillaste

Postat av: Angie

Publicerad 2014-03-31 12:36:38

Men spännande med klänningen!!! Jag vill umgås snart så jag kan få suga ur lite info om hur den ser ut ;) Pöss!

Svar: Hehe, umgås yes. Men du får inte veta hur klänningen ser ut, mer än att den är bohemisk. ;P Hähähä
Lillaste


Publiceras ej