Iväg på middag

Tjo!
 
Ledig helg! Igårnatt sov jag i två timmar och sedan långdag på jobbet, behöver jag säga att jag var trött like a motherfucker?! Sedan for jag och Pati hem till Ante och Anna för gomiddag och myspys. Vi blev dock tvungen att bege oss hemöver lite tidigare än vanligt, då vi höll på att somna ståendes där ett tag. Så jag somnade kl 23 och sov tills jag vaknade... 11 timmar senare, haha!
 
Idag, efter att ha sovit in alla timmarna, så for vi hem till Angelica och Jonas för att umgås med dom och Tea (som var i trakterna, man får passa på). Massa surr med brudarna och gofika, riktigt mysig dag!
 
Nu tänkte vi snart bege oss in till stan, för en middag på Udda med en massa trevligt folk! Ett å annat glas vin ska nog kunna få plats också, höhö!
 
Ha en fin kväll allihopa, det ska vi ha!
 
 

Kommentarer


Publiceras ej